Zehir Büyüsü

0
2485

Zehir büyüsü, ordunuzu düşman birliklerinin yıkıcı gücünden korur. Bu büyünün özelliği düşman birliklerini yavaşlattığı gibi saldırı hasar oranını da düşürür ve birliklerin üstünde kaldığı süre boyunca etkisi artarak devam eder.

İsabet puanı düşük birlikler kısa sürede imha olurken isabet puanı yüksek birimlerin enerjisi ise büyünün artan etkisiyle düşmeye başlar. Hatta uzun süre zehir büyüsü çemberinde kalan birlikler üzerinde büyünün etkisi belli bir süre daha kalır.

Zehir büyüsüyle ilgili gelen güncellemeyle birlikte artık klan kalesindeki birlikleri köyün dışına çekip, üzerine bu büyüyü uygulamak hiçbir işe yaramayacaktır. Klan kalesi birlikleri eğer savaşmıyorsa hasar almamak için uygulanan zehir büyüsü çemberinden kaçışırlar.

Zehir Büyüsü Özellikleri

  • Kara büyü fabrikasının ilk büyüsüdür.
  • Köy binası 8.seviye de kullanılabilir.
  • Düşük bir maliyet ile kara iksir kullanarak 3 dakikada üretilir.
  • Düşman birlikleri haricindeki diğer birimlere hasar veremez.
  • Hava ve kara birliklerine karşı etkilidir.
  • Klan kalesi, iskelet tuzakları ve Kahramanları etkiler.

Kullanım Taktiği

  • Zehir büyüsü, klan kalesi birliklerini yok etmek için tasarlanmıştır. Saldırı anında klan kalesinden çıkan birlikler, ordu birliklerimizle savaşarak köyü savunur. Saldırı anında klan kalesinden çıkan birliklerin üzerine uygulanırsa hızları, vuruş güçleri ve enerjisi gittikçe azalarak yok olurlar.
  • Zehir büyüsü gelmeden önce klan kalesi birlikleri yıldırım büyüsü kullanılarak  yok edilirdi. Ancak yıldırım büyüsünün hem 2 birimlik yer kaplaması hem de klan kalesi askerleri tam olarak imha edememesi dezavantajıydı. Artık tek birimlik yer kaplayan zehir büyüsüyle klan kalesi birlikleri daha kolay yok edilir hale gelmiş oldu.
  • Zehir büyüsünün ilk kullanımı; klan kalesi askerleri dışarıya köşeye toplu bir şekilde çekilir ve üzerine bırakılarak yok edilirdi. Sonrasında gelen güncellemeyle birlikte düşman birliğiyle savaşmayan birliklere uygulanan zehir büyüsü çemberinden klan kalesi birlikleri kaçışıyorlar. Bunu aşmak için iki yol bulunur. Birincisi, birlikler merkeze doğru ilerlerken klan kalesinden savunma birlikleri çıkarsa üzerine uygulamak. İkincisi ise klan kalesi birliklerini ilk zamanlarda olduğu gibi köyün dışındaki bir noktada toplamak ve üzerine bu büyüyü uygulamaktır. Ancak büyünün etkisinden kaçmalarını önlemek için birer birer barbar veya herhangi bir asker göndererek zehir büyüsünün çemberinde oyalanmaları sağlanmalıdır.

Yükseltme Maliyeti ve Süresi

Zehir büyüsü seviye özelliklerini, yükseltme maliyeti ve sürelerini aşağıdaki tablodan inceleyebilirsiniz.

SeviyeSaniyedeki Maks YıkımHız DüşürmeSaldırı Oranı DüşüşüÜretme SüresiÜretim MaliyetiYükseltme MaliyetiYükseltme SüresiGerekli Laboratuar Seviyesi
zehir-buyusu Seviye 190%26%353 dakika95 kara-iksirYokYokYok
zehir-buyusu Seviye 2115%30%403 dakika110 kara-iksir25,000 kara-iksir4 günLaboratuar Seviye 6 Seviye 6
zehir-buyusu Seviye 3145%34%453 dakika125 kara-iksir50,000 kara-iksir6 günLaboratuar Seviye 7 Seviye 7
zehir-buyusu Seviye 4180%38%503 dakika140 kara-iksir75,000 kara-iksir10 günLaboratuar Seviye 8 Seviye 8
zehir-buyusu Seviye 5220%40%553 dakika155 kara-iksir150,000 kara-iksir12 günLaboratuar Seviye 9 Seviye 9

PAYLAŞ
2014 yılından itibaren Clash of Clans oyuncusuyum. Oyun ile ilgili en güncel haberleri, taktik, strateji ve tecrübelerimi sizlere aktarmaya çalışıyorum. Clash'e devam iyi oyunlar! Profil için tıklayın

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here